Spararstorm mot usel rådgivning

Jonas Lindmark 2003-02-10 | 9:33
Facebook Twitter LinkedIn
Både KO hos Konsumentverket och Konsumenternas bank- och finansbyrå är nedringda efter KO:s stämning mot Nordea för vårdslös finansiell rådgivning. De som ringer Konsumentverket uppmanas att komma in med en redogörelse för vad som hänt och vilken skada de anser sig ha lidit. Martin Lindeblad, ansvarig chef hos Konsumentverket, utesluter inte att Konsumentverket kommer att biträda konsumenter i ytt

erligare fall.

NYCKELORD
Facebook Twitter LinkedIn

About Author

Jonas Lindmark

Jonas Lindmark  var från 2000 till 2013 analyschef och ansvarig utgivare på Morningstar i Sverige. Därefter webbredaktör och från 2020 informationschef. Tidigare var han under nio år ansvarig för fondbevakningen i tidningen Affärsvärlden.

© Copyright 2024 Morningstar, Inc. Alla rättigheter förbehållna.

Användarvillkor        Privacy Policy        Cookie Settings        Upplysningar